[
سامسونگ با همکاری Glance، تجربه خریدی نوآورانه با هوش مصنوعی را روی قفل صفحه برخی گوشیهای Galaxy در آمریکا راهاندازی کرده است.
به گزارش تکراتو و به نقل از androidheadlines، سامسونگ بهتازگی با شرکت تبلیغاتی Glance همکاری کرده تا تجربهای مبتنی بر هوش مصنوعی را به قفل صفحه برخی گوشیهای Galaxy بیاورد.
این قابلیت که با رضایت کاربر فعال میشود، از هوش مصنوعی مولد برای نمایش هوشمند محصولات و پیشنهادهای خرید استفاده میکند. طبق گزارشها، این قابلیت از امروز روی برخی مدلهای Galaxy از جمله سری Galaxy S25 فعال شده است.
از آنجایی که کاربران روزانه چندینبار گوشی خود را باز میکنند، قفل صفحه به فضایی مناسب برای نمایش تبلیغات تبدیل شده است. Glance نیز از همین موقعیت بهره گرفته و با نمایش تبلیغات در قفل صفحه، تجربه خرید متفاوتی را ارائه میدهد.
حالا با همکاری جدید بین Glance و سامسونگ، این قابلیت وارد مرحله تازهای شده و بهعنوان تجربهای هوشمند برای خرید آنلاین به گوشیهای Galaxy میآید.
در بیانیهای رسمی، Glance اعلام کرده که این همکاری بهطور خاص با فروشگاه Galaxy Store انجام شده است. هدف از این همکاری، ارتقای امکان کشف محصولات و محتوای متنوع با کمک هوش مصنوعی است.
همچنین کاربران میتوانند محتوای پرطرفدار، رویدادهای محلی و لحظات مهم شبکههای اجتماعی را نیز از طریق این سیستم مشاهده کنند.
Glance توضیح داده که تجربه خرید با هوش مصنوعی از امروز بهصورت تدریجی روی دستگاههای Galaxy در آمریکا فعال میشود. نکته مثبت این است که این قابلیت کاملاً اختیاری است و بهصورت پیشفرض فعال نخواهد بود. البته احتمال دارد پیامهای تبلیغاتی یا پاپآپهایی ظاهر شوند که شما را به فعالسازی این ویژگی تشویق کنند.
جالب است بدانید Glance AI فقط به قفل صفحه محدود نمیشود. این فناوری بهصورت یک اپلیکیشن نیز وجود دارد و با دریافت تنها یک عکس سلفی، میتواند تصاویری بسیار واقعی از کاربر با لباسهای مختلف تولید کند. این ویژگی به کاربران Galaxy کمک میکند تا پیش از خرید، ببینند با هر لباس چگونه بهنظر میرسند و سریعتر تصمیم بگیرند.
این ویژگی از امروز برای برخی کاربران گوشیهای Galaxy در آمریکا در دسترس قرار گرفته است. البته فعالسازی آن بهصورت مرحلهای انجام میشود.
بنابراین حتی اگر گوشیتان شامل این طرح باشد، ممکن است کمی طول بکشد تا این قابلیت را ببینید. بهطور کلی، انتظار میرود همه کاربران واجد شرایط ظرف ۳۰ روز آینده به این تجربه جدید دسترسی پیدا کنند.
در فاز اولیه، این قابلیت برای سریهای Galaxy S25، Galaxy S24 (شامل Galaxy S24 FE)، Galaxy S23 (شامل Galaxy S23 FE) و Galaxy S22 فعال میشود. بهاحتمال زیاد، این ویژگی از طریق بهروزرسانی Galaxy Store فعال خواهد شد، هرچند هنوز اطلاعات دقیقی در این مورد منتشر نشده است.
منبع ]