سامسونگ با بهروزرسانی طرح اشتراک هوش مصنوعی، خدمات متنوعتر، گزینههای پرداخت انعطافپذیر و مزایای بیشتری را برای مشتریان در کره جنوبی فراهم کرده است.
به گزارش تکراتو و به نقل از sammobile، سال گذشته سامسونگ طرحی با نام باشگاه اشتراک هوش مصنوعی معرفی کرد که به کاربران امکان میداد لوازم خانگی و دستگاههای مجهز به هوش مصنوعی را با پرداخت ماهانه کمهزینه اجاره کنند.
حالا این شرکت با توجه به استقبال مثبت مشتریان، نسخه جدید این طرح را با مزایای بیشتر و گزینههای پرداخت متنوعتر ارائه داده است.
از این ماه، نسخه بهروز شده باشگاه اشتراک هوش مصنوعی در کره جنوبی در دسترس قرار گرفته است. این نسخه شامل خدمات مراقبتی پیشرفتهتر، مزایای گستردهتر و روشهای پرداخت انعطافپذیرتر است.
یکی از بخشهای جدید، سرویس Blue Pass است که ترکیبی از خدمات رایگان و پولی مورد علاقه کاربران را ارائه میدهد.
خدمات جدید شامل نصب زمانبندیشده است که در آن تکنسین در تاریخ و ساعت انتخابی کاربر دستگاه را نصب میکند. این قابلیت از سهماهه چهارم امسال فعال خواهد شد.
همچنین مهندسان سامسونگ لوازم خانگی سازگار با SmartThings را راهاندازی میکنند. ویژگی اطلاعرسانی پیشگیرانه هوش مصنوعی هم به SmartThings اضافه شده تا در صورت مشاهده علائم غیرعادی در دستگاههای سازگار، به کاربر اطلاع دهد و حتی هماهنگی لازم برای مراجعه تکنسین را انجام دهد.
خدمات دیگری مانند پشتیبانی ویژه پس از فروش بدون محدودیت در طول دوره اشتراک و سرویس One More نیز ارائه شده است. در سرویس One More، وقتی مهندس سامسونگ برای بررسی یا تعمیر یک محصول مشترک مراجعه میکند، یک دستگاه دیگر سامسونگ در خانه مشتری را به صورت رایگان بررسی خواهد کرد.
دستگاههای تحت پوشش این سرویس شامل کولر، خشککن، یخچال مخصوص کیمچی، یخچال معمولی، تلویزیون و ماشین لباسشویی هستند.
سامسونگ گزینههای پرداخت را نیز گسترش داده و حالا کاربران میتوانند با کارتهای اعتباری یا نقدی شخصی خود، بدون نیاز به کارت اختصاصی، از طرح AI All-In-One 2.0 استفاده کنند.
علاوه بر این، چهار کارت جدید برای خرید این طرح معرفی شده است: کارت اشتراک هوش مصنوعی سامسونگ، کارت اشتراک هوش مصنوعی KB Kookmin، کارت اشتراک هوش مصنوعی Hana و کارت اشتراک هوش مصنوعی Woori. مشتریان بسته به عملکرد ماه گذشته خود میتوانند تا ۳۰ هزار وون کره جنوبی در ماه از مزایا بهرهمند شوند.
سونگ تائک، معاون سامسونگ الکترونیکس در کره جنوبی، اعلام کرد که هدف از این سرویس جدید افزایش راحتی مشتریان و گسترش گزینههای انتخابی آنهاست.
او افزود که سامسونگ به معرفی خدمات و مزایای بیشتر ادامه خواهد داد تا در تمام مراحل اشتراک، از خرید و نصب تا استفاده و نگهداری محصولات، رضایت کامل کاربران را جلب کند.