یوتیوب با گزارش سالانه جدید، تجربه کاربران را وارد مرحله تازهای میکند
خانه »
یوتیوب با معرفی گزارش سالانه شخصیسازی شده، به کاربران امکان میدهد مروری دقیق و سرگرمکننده از عادتهای تماشای محتوای خود در سال 2025 داشته باشند.


به گزارش تکراتو و به نقل از gsmarena، یوتیوب پس از موفقیت سرویسهایی مانند اسپاتیفای و دیگر رقبا، امسال وارد جریان گزارشهای سالانه شده و قابلیت تازهای با نام Recap معرفی کرده است.
این ویژگی از امروز در آمریکای شمالی فعال شده و طبق برنامه تا پایان همین هفته برای همه کاربران در سراسر جهان در دسترس قرار میگیرد. کاربران پس از دریافت این گزارش میتوانند آن را در صفحه اصلی یوتیوب یا در بخش You مشاهده کنند.
تغییر بحثبرانگیز گوگل مسیجز در نمایش لینکهای یوتیوب کاربران اندروید را نگران کرد
یوتیوب اعلام کرده است که این گزارش بر اساس سابقه تماشای کاربران در سال 2025 تهیه میشود و تمرکز آن روی علایق، موضوعات پرجستجو و لحظات مهمی است که کاربر در طول سال با آنها درگیر بوده است.
قابلیت Recap شامل حداکثر 12 کارت مختلف میشود که هر یک بخشی از رفتار کاربر را نمایش میدهد؛ از محبوبترین کانالها گرفته تا تغییرات عادتهای تماشا و حتی نوع شخصیت کاربر بر اساس ویدئوهایی که بیشتر تماشا کرده است.
یوتیوب با آزمایش قابلیت پیامرسانی داخلی وارد دوره تازهای از امکانات اجتماعی میشود
کاربرانی که در طول سال از یوتیوب برای گوشدادن به موسیقی استفاده کردهاند نیز بخش ویژهای در این گزارش خواهند داشت.
این قسمت شامل هنرمندان برتر، آهنگهای بیشتر شنیدهشده و امکان بررسی دقیقتر ژانرها، پادکستها و حتی نگاهی به سلیقه موسیقی بینالمللی کاربر در اپلیکیشن YouTube Music است.