پورشه در حال آزمایش نسل جدید کیمن است، یک خودروی اسپرت جدید که مانند خواهرش باکستر، پیشرانه بنزینی خود را به نفع یک جایگزین تمام الکتریکی کنار میگذارد. با توجه به اینکه خودروی روباز (باکستر) اواخر امسال یا اوایل سال ۲۰۲۶ رونمایی میشود، کیمن سقفدار احتمالاً خیلی عقب نخواهد ماند و این نمونه اولیه جزئیات مربوط به تولید زیادی را نشان میدهد. به نظر میرسد بدنه همانند کیمن فعلی، از همان طرح نیمهموتور (موتور وسط) با خط سقف شیبدار ملایم و کاپوت کوتاه بهره میبرد. اگرچه استتار دیدن را دشوار میکند، اما گمان میکنیم خط پنجره مانند خودروی فعلی تهاجمیتر باشد، در حالی که عناصری مانند دستگیرههای درب سنتی به جای واحدهای بازشوی صاف که در نسل ۹۹۲ پورشه ۹۱۱ دیده میشوند، باقی خواهند ماند.
همچنین میتوانیم یک ورودی جانبی کوچک درست در پشت در ببینیم که میتواند هوای خنک را به موتور الکتریکی یا بسته باتری که در پشت آن قرار گرفتهاند، برساند. این احتمالاً در داخل یک پنل آیندهنگرانه در جلوی چرخهای عقب قرار میگیرد و آیرودینامیک را تعیین میکند و به تمیز کردن جریان هوا در اطراف سپر عقب کمک میکند. پورشه به نوار نوری مشخص خود در خودروی جدید ادامه خواهد داد که با یک وسیله آیرودینامیکی کوچک در عقب جفت میشود که میتواند مانند تمام باکسترها و کیمنهای قبلی متحرک باشد. این در زیر یک درب عقب شیشهای کاملاً جدید و بسیار سادهتر قرار میگیرد که در تمام طول قسمت عقب به سمت بال امتداد دارد.
در جلو، کیمن احتمالاً بیشتر طراحی خود را با خواهرش باکستر به اشتراک میگذارد، جایی که مجموعه سنتی چراغهای جلوی چهار نقطهای در دو طرف کاپوت پایین قرار میگیرند. نمونه اولیه در این تصاویر، و تقریباً تمام نمونههای اولیه باکستر که تاکنون در جاده دیده شدهاند، همچنان از چراغهایی استفاده میکنند که تقریباً مشابه چراغهای تایکان پیش از فیسلیفت هستند. باید دید که آیا اینها روی خودروی تولیدی نصب خواهند شد یا خیر.
در زیر این چراغها، پورشه پرههای ورودی عمودی قرار داده است که احتمالاً متحرک هستند. این نوع ورودی فعال قبلاً در مدلهای رده بالای دیگر مانند ۹۱۱ GTS جدید دیده شده است، که نشان میدهد کیمن و باکستر جدید میتوانند ابتدا در یک نوع با عملکرد متوسط تا بالا رونمایی شوند، قبل از اینکه مدلهای مقرون به صرفهتر به مرور به این خط تولید اضافه شوند.
انتظار داریم شاهد تجدید نظر کلی در فضای داخلی نیز باشیم و از عناصر طراحی و عملکردی زیادی از نسل ۹۹۲ پورشه ۹۱۱ استفاده شود. همچنین باید یک رابط دیجیتال کاملاً جدید وجود داشته باشد که جایگزین فضای داخلی قدیمی، اما همچنان کاربردی نسل قبلی ۹۸۱ شود.
با این حال، راز بزرگ در مورد آنچه هنگام رونمایی پورشه از جزئیات فنی خودروی اسپرت برقی آینده خود خواهیم دید، باقی میماند. شایعاتی مبنی بر اینکه کاهش فروش خودروهای برقی (و ارزش فروش مجدد) باعث شده است پورشه در مورد آینده خودروی اسپرت برقی خود تجدید نظر کند، وجود داشته است، اما با این شواهد هیچ چیز نشان نمیدهد که این شرکت در حال عقبنشینی است.