logo logo

موضوع وبلاگ، اخبار و مجله نسل بعدی برای شما برای شروع به اشتراک گذاری داستان های خود از امروز!

اخبار مهم

نگاهی به همکاری‌های مشترک سارا بهرامی و حامد کمیلی در دو فیلم و دو سریال | پرواز بر بال پروانه‌

سارا بهرامی سال 1392 با بازی در سریال «پروانه» به کارگردانی جلیل سامان به مخاطبان معرفی شد و به شهرت رسید. در آن سریال با حامد کمیلی هم‌بازی بود. همراهی آنها باهم در فضای تاریخی سریال بسیار مورد توجه قرار گرفت و برای هردو این بازیگران اتفاق ویژه‌ای را رقم زد. بهرامی و کمیلی در این سال‌ها سه بار دیگر باهم همبازی شدند و تجربیات متفاوتی را از سر گذراندند.

به گزارش فیلم‌نیوز، «پروانه»، «پرده‌نشین»، «ایتالیا ایتالیا» و «جمشیدیه» چهار همکاری مشترک میان این دو بازیگر در دهه نود بود. مروری داریم بر این آثار.

پروانه | جلیل سامان | 1392

سارا بهرامی و حامد کمیلی در دو فیلم و دو سریال تلویزیونی با هم همبازی بودند.سارا بهرامی اولین بار در سریال موفق «پروانه» با کمیلی همبازی شد.

 سارا بهرامی سال 1392 با بازی در سریال تاریخی «پروانه» به کارگردانی جلیل سامان به مخاطبان معرفی شد و به شهرت رسید. حامد کمیلی پیش از «پروانه» به واسطه بازی در نقش الیاس سریال «اغما» به کارگردانی سیروس مقدم شناخته می‌شد و بار دیگر در «پروانه» مورد توجه قرار گرفت. در این سریال نقش امیر را داشت؛ یکی از اعضای سازمان مجاهدین که با دختری ساده و احساساتی به نام پروانه آشنا می‌شد و زندگی او را در مسیر تغییرات اساسی قرار می‌داد. کمیلی اولین بار در این سریال با گریم متفاوت توانست در نقش یک مجاهد باورپذیر ظاهر شود و بعدتر در فیلم «سیانور» بار دیگر در چنین جایگاهی قرار گرفت. سارا بهرامی با سریال «پروانه» به مخاطبان معرفی شد و کمیلی به عنوان زوج، نقش مهمی در معرفی او داشت. «پروانه» از جمله سریال‌هایی است که بعد از یازده سال، هنوز هم در بازپخش‌ها مخاطب زیادی دارد و از جمله سریال‌هایی است که هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شود.

پرده‌نشین | بهروز شعیبی | 1393

سارا بهرامی و حامد کمیلی در دو فیلم و دو سریال تلویزیونی با هم همبازی بودند.سارا بهرامی و حامد کمیلی در دومین همکاری مشترک خود در سریال «پرده‌نشین» جلوی دوربین بهروز شعیبی رفتند.

یک سال پس از سریال «پروانه»، سارا بهرامی در «پرده‌نشین» بار دیگر با حامد کمیلی هم‌بازی شد. در این سریال نقش دختری مذهبی به نام مائده داشت که از یک سو درگیر ماجرای سفر مادرش هدی با بازی «ویشکا آسایش» به ایران و خواست حق‌وحقوقش می‌شد و از سوی دیگر به خاطر بدهی‌های همسرش محمدحسین با بازی حامد کمیلی با چالش مواجه بود. جنس بازی بهرامی و کمیلی کنار هم در این سریال با سایر آثار متفاوت بود. آنها در خانواده‌ای مذهبی زندگی می‌کردند و اکثر اطرافیانشان روحانی بودند به همین دلیل زندگی‌شان با باورهای مذهبی آمیخته بود. بهرامی که با «پروانه» شمایلی متفاوت از بازی‌اش را به نمایش گذاشته بود این‌بار در قالبی متفاوت ظاهر شد و این آخرین باری بود که در تلویزیون حضور پیدا می‌کرد. کمیلی بعد از «پرده نشین» در «نفس گرم» هم ایفای نقش کرد و این آخرین سریالش در تلویزیون بود.

ایتالیا ایتالیا | کاوه صباغ‌زاده | 1395

سارا بهرامی و حامد کمیلی در دو فیلم و دو سریال تلویزیونی با هم همبازی بودند.«ایتالیا ایتالیا» بعد از همکاری در دو سریال ، اولین فیلم سینمایی مشترک بهرامی و کمیلی است.

فیلم «ایتالیا ایتالیا» یک کمدی‌رومانتیک قابل‌تامل بود که هم مخاطبانش را سرگرم می‌کرد و هم حرف‌های مهمی برای گفتن داشت. فیلم با اقتباس از داستان کوتاه «یک مسئله موقتی» نوشته جومپا لاهیری، در فضایی به نسبت موزیکال ساخته شده بود و کل داستان توسط دو بازیگر اصلی هدایت می‌شد. بنابراین آنچه بیش  از همه در موفقیت آن خودنمایی می‌کرد، انتخاب بازیگران و بازی قابل قبول آنها بود. سارا بهرامی و حامد کمیلی بعد از موفقیت در سریال «پروانه» فعالیت‌های زیادی انجام دادند و مجددا در «ایتالیا ایتالیا» بار دیگر کنار هم قرار گرفتند. کمیلی خیلی خوب از پس چالش‌های نقش مردی پرانگیزه و خوش‌فکر اما تنها که توسط اطرافیانش درک نمی‌شود و نمی‌تواند به جایی که لیاقتش را دارد برسد، برآمد و توانست امضای خوبی روی این فیلم بگذارد.

جمشیدیه | یلدا جبلی | 1397

سارا بهرامی و حامد کمیلی در دو فیلم و دو سریال تلویزیونی با هم همبازی بودند.«جمشیدیه» تا به اینجا چهارمین و آخرین همکاری مشترک کمیلی و بهرامی است.

آخرین همکاری بهرامی و کمیلی سال 1397 در فیلم سینمایی «جمشیدیه» رقم خورد. آنها در نقش یک زن و شوهر به نام‌های ترانه و امیر بازی کردند. در شب تولد امیر درگیر ماجرای عجیبی می‌شدند که ابتدا مسئله‌ای عادی به نظر می‌رسید اما رفته‌رفته زندگی‌شان را تحت‌تاثیر قرار می‌داد. امیر با راننده‌ای درگیر می‌شد و ترانه با موبایلش به سر او ضربه می‌زد. بعدظهر آن روز راننده سکته می‌کرد و پای آنها هم به میان می‌آمد. آنها در این فیلم اوج استیصال یک زوج را به نمایش می‌گذاشتند و از این جهت موقعیت جدیدی را تجربه می‌کردند. «جمشیدیه» فیلم قدرتمندی نبود و بدون اکران در سینماها مستقیم وارد چرخه اکران آنلاین شد.

منبع


ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات (0)

هیچ نظری ثبت نشده است.


اشتراک گذاری