logo logo

موضوع وبلاگ، اخبار و مجله نسل بعدی برای شما برای شروع به اشتراک گذاری داستان های خود از امروز!

SU7 Ultra

نسخه نهایی شیائومی SU7 اولترا از طلای ۲۴ عیار استفاده می‌کند‌

خانه » نسخه نهایی شیائومی SU7 اولترا از طلای ۲۴ عیار استفاده می‌کند

avatar
Author

نویسنده


  • 2025-03-02

نسخه نهایی و آماده تولید شیائومی SU7 Ultra بالاخره معرفی شد و در میان تمام ویژگی‌های غیرمنتظره، یکی از شاخص‌ترین آن‌ها لوگوی طلا ۲۴ عیار و فیبر کربنی روی کاپوت است. این قسمت لوکس یکی از ویژگی‌های برجسته SU7 Ultra به شمار می‌رود. این لوگوی ارزشمند ممکن است همراه با یک ردیاب عرضه می‌شود.

نسخه نهایی شیائومی SU7 اولترا از طلای ۲۴ عیار استفاده می‌کند - تکفارس 

یکی دیگر از نقاط قوت SU7 اولترا قدرت ۱۵۲۷ اسب بخاری آن است. این خودرو در نسخه اولیه سبک‌تر خود توانست رکورد پیست نوربرگ‌رینگ را برای خودروهای برقی و چهاردر بشکند. شیائومی قصد دارد با نسخه تولیدی بازگردد و معتقد است که سیستم بهینه‌سازی خنک‌کنندگی باتری به خودرو اجازه می‌دهد دو دور کامل را با حداکثر توان طی کند.

به گفته لی جون، مدیر عامل شیائومی، عملکرد SU7 Ultra هم‌ سطح با پورشه است، اما در پیست نوربرگ‌رینگ، نسخه اولیه آن بیش از ۲۰ ثانیه سریع‌تر از تایکان توربو GT بود. این خودرو که به وضوح از طراحی تایکان الهام گرفته، از مقدار زیادی فیبر کربن در باله عقب ثابت، سقف، کاپوت و دیفیوزر عقب بهره می‌برد.

نسخه نهایی شیائومی SU7 اولترا از طلای ۲۴ عیار استفاده می‌کند - تکفارس 

دیفیوزر عقب این خودرو به همراه تنظیمات متفاوتی برای رانندگی در جاده و پیست فعال است. SU7 Ultra می‌تواند تا ۲۸۵ کیلوگرم نیروی رو به زمین تولید کند. با بهره‌گیری از سه موتور برقی، دیسک‌های ترمز کربن‌سرامیکی، کالیپرهای ترمز Akebono و لاستیک‌های خاص پیرلی، این خودرو تاکنون چندین رکورد پیست را در چین شکسته است. همچنین نسخه‌ای با نام پکیج مسابقه‌ای و یک نسخه محدود نوربرگ‌رینگ برای اواخر سال جاری برنامه‌ریزی شده است. یادآوری می‌کنیم که شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت آن تنها ۲.۱ ثانیه است.

از نظر ایمنی، قسمت زیرین باتری ۹۳.۷ کیلووات‌ساعتی SU7 Ultra دارای یک پوشش محافظتی است که Xiaomi آن را ضد گلوله توصیف کرده است. همچنین لی جون ادعا می‌کند که فناوری این خودرو در حال نزدیک شدن به تسلا است. SU7 اولترا برد ۳۹۱ مایلی (بر اساس استاندارد CLTC) دارد و می‌تواند تنها در ۱۱ دقیقه از ۱۰ به ۸۰ درصد شارژ شود.

درون کابین، یک نمایشگر مرکزی در کنار دکمه‌های فیزیکی برای کنترل امکانات مختلف قرار دارد. صندلی راننده دارای سیستم صوتی داخلی است و می‌توان آن را با پشتی فعال ارتقا داد، که در حالت پیست، حمایت بیشتری از بدن ارائه می‌دهد. هر دو صندلی جلو دارای سیستم تهویه و ماساژور هستند و تمامی صندلی‌ها از عناصر گرمایشی مبتنی بر گرافن استفاده می‌کنند.

نسخه نهایی شیائومی SU7 اولترا از طلای ۲۴ عیار استفاده می‌کند - تکفارس 

تقریباً همه چیز در این خودرو قابل تنظیم است، حتی آینه آرایشی که سه سطح روشنایی و دمای رنگ متفاوت دارد. شیائومی اعلام کرده که سه ترکیب رنگی دوگانه برای کابین و پنج گزینه رنگ بدنه ارائه خواهد شد که رنگ سبز Parrot Green یکی از برجسته‌ترین آن‌هاست. این خودرو با قیمت ۵۲۹ هزار یوان (حدود ۷۲ هزار دلار) در بازار چین رقابت می‌کند و حدود ۳۷ هزار دلار ارزان‌تر از تسلا مدل S Plaid است. هنوز اطلاعاتی درباره عرضه جهانی آن در دست نیست، اما حداقل یک نمونه از آن به‌زودی در آلمان رکوردشکنی خواهد کرد.

منبع خبر

دانلود آهنگ
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک گذاری

لینک های مفید