``
logo logo

موضوع وبلاگ، اخبار و مجله نسل بعدی برای شما برای شروع به اشتراک گذاری داستان های خود از امروز!

اخبار کوتاه

مشکل بوت لوپ در گلکسی S22 اولترا پس از به‌روزرسانی One UI 6.1 کاربران را کلافه کرده است + ویدیو‌

avatar
Author

نویسنده


  • 2024-12-19

[

اخیرا بسیاری از کاربران گزارش کرده‌اند که پس از دریافت بروزرسانی One UI 6.1 با مشکل بوت لوپ در گلکسی S22 اولترا مواجه شده‌اند.

به‌گزارش gizmochina، در حالی که این به‌روزرسانی ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند هوش مصنوعی گلکسی و عملکردهای بهبود یافته را به گوشی‌ها اضافه کرد، اما به نظر می‌رسد که باعث بروز مشکلات قابل توجهی نیز شده است. بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند که دستگاهشان با مشکلاتی مانند لگ زدن یا گرفتار شدن در یک چرخه بی‌پایان راه‌اندازی (بوت لوپ) مواجه شده است. یکی از کاربران در این‌باره گفته است: «به خاطر این مشکلات، اسناد، تصاویر، یادداشت‌ها و خاطرات زیبای زیادی را از دست داده‌ام.»

راهنمای خرید تکراتوراهنمای خرید تکراتو

 به‌روزرسانی One UI 6.1 باعث بروز مشکل بوت لوپ در گلکسی S22 اولترا شده است

به تدریج تعداد بیشتری از کاربران گلکسی S22 اولترا در شبکه‌های اجتماعی و فروم‌های رسمی سامسونگ نارضایتی خود را از دستگاه‌هایشان اعلام کرده‌اند. شکایات شامل لگ زدن، کرش‌های تصادفی، فریز شدن، و حتی ری‌استارت‌های مداوم می‌شود. برخی از کاربران ادعا کرده‌اند که گوشی‌هایشان روزانه چندین بار ری‌استارت می‌شود یا به دلیل گرفتار شدن در یک چرخه بوت لوپ، عملا غیرقابل استفاده شده است.

گفته می‌شود این مشکلات پس از نصب به‌روزرسانی One UI 6.1 که در سپتامبر 2024 منتشر شد، به وجود آمده است. بسیاری از کاربران آسیب‌دیده برای کمک به مراکز خدمات مجاز سامسونگ مراجعه کرده‌اند. در این مراکز گفته شده که این مشکل به دلیل برد اصلی سوخته یا معیوب در دستگاهشان ایجاد شده؛ از آنجایی که بیشتر گوشی‌های گلکسی اس 22 از ضمانت خارج شده‌اند، مراکز مربوطه به آنها گفته‌اند که باید خودشان هزینه تعمیر را بپردازند؛ در حالی به نظر می‌رسد این بروزرسانی باعث بروز این مشکل شده است.

یکی از کاربران گفته زمانیکه به مراکز خدمات سامسونگ مراجعه کرده، مشکل را به برد اصلی نسبت داده‌اند و خواسته‌اند هزینه تعمیر را که تقریبا 41000 روپیه هند ( حدود 481 دلار) می‌شود را خودش پرداخت کند. این هزینه بالای تعمیر، در کنار از دست‌ دادن داده‌هایشان بسیاری از کاربران را ناامید کرده است.

در حالی که شرکت‌هایی مانند سامسونگ قول به‌روزرسانی‌های بیشتری برای نسخه‌های جدید اندروید داده‌اند، چنین مشکلات جدی باعث می‌شود که این وعده‌ها قابل‌اعتماد نباشند. حالا باید دید که آیا سامسونگ به این مشکلات توجه خواهد کرد و راه‌حلی رایگان یا جایگزینی برای کاربران آسیب‌دیده ارائه می‌دهد، یا اینکه ترجیح می‌دهد از توجه به این به‌روزرسانی‌ها بگذرد و اعتماد کاربران آسیب‌دیده را از دست بدهد. تاکنون سامسونگ نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده است.

بیشتر بخوانید:

منبع ]


ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات (0)

هیچ نظری ثبت نشده است.


اشتراک گذاری