سونی و نتفلیکس مذاکرات اولیه را برای ساخت دنباله انیمیشن KPop Demon Hunters آغاز کردهاند، اثری که تابستان امسال به یک موفقیت عظیم در سرویس استریم تبدیل شد.
روز گذشته این فیلم با بیش از ۲۳۶ میلیون بازدید، رکورد Red Notice را شکست و به پربینندهترین فیلم تاریخ نتفلیکس تبدیل شد. آلبوم موسیقی متن آن همزمان چهار قطعه را وارد ۱۰ آهنگ برتر بیلبورد کرد، اتفاقی که پیش از این هرگز در تاریخ جدول Hot 100 رخ نداده بود.
موفقیت غیرمنتظره KPop Demon Hunters حتی باعث شد نتفلیکس برخلاف رویه همیشگی، نسخه Sing-along آن را در بیش از ۱۷۰۰ سالن سینمای آمریکای شمالی اکران کند. این فیلم تنها با دو روز نمایش ویژه در یکی مانده به آخرین آخر هفته آگوست، صدرنشین باکسآفیس شد و فروشش از فیلمهای پرفروش تابستانی مانند Weapons و Freakier Friday پیشی گرفت.
نتفلیکس و سونی که این فیلم را بر اساس قرارداد لایسنس همکاری ساختهاند، همچنان در حال یافتن راههایی برای بهرهبرداری از این موفقیت بزرگ هستند. این عنوان نخستین فیلمی بود که طبق قرارداد «اولویت ساخت برای استریم» سونی تولید شد.
«مگی کانگ» یکی از کارگردانان فیلم (به همراه کریس اپلهانس) در گفتگو با ورایتی ابراز امیدواری کرد که دنباله بتواند فراتر از داستان خواننده اصلی گروه Huntr/x یعنی «رومی» برود و پیشینه دو عضو دیگر «زویی» و «میرا» را هم روایت کند.
طبق گزارش اولیه وبسایت Puck سونی وارد مذاکره با کانگ و اپلهانس شده است تا هر دو برای ساخت دنباله بازگردند.