قابلیت ریلز آزمایشی اینستاگرام اجازه میدهد محتوای خود را برای غیر فالورها به نمایش بگذارید
[
پلتفرم محبوب متا، قابلیت جدیدی بهنام ریلز آزمایشی را در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار داده تا بتوانند ویدیوهای خود را به غیر فالورها نشان بدهند.
به گزارش engadget، اینستاگرام قابلیت جدیدی را در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار داده است. ریلز آزمایشی اینستاگرام به افرادی که ویدیو تولید میکنند اجازه میدهد ریلزهای خود را برای همه، حتی افرادی که آنها را دنبال نمیکنند هم نمایش بدهند.
ریلز آزمایشی قابلیت جدید اینستاگرام
متا میگوید که هدفش از ارائه ریلز آزمایشی این است که کار را برای سازندگان ویدیو سادهتر کند. افرادی که در این پلتفرم محتواهای ویدیویی تولید میکنند، همیشه نگران این هستند که موضوع انتخابی آنها مورد استقبال قرار نگیرد. قابلیت جدید اینستاگرام به شما کمک میکند ژانر مورد علاقه مخاطبان را زودتر پیدا کنید. قابلیت جدید در حالی ارائه شده که کاربران بسیاری از اینکه ریلزهایشان به همه کاربران نشان داده نمیشود، اعلام نارضایتی کردهاند.
اگر قصد این استفاده از این ویژگی را دارید باید پیش از انتشار ریلز خود، گزینهی آزمایشی را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه، ریلز موردنظر بهجای انتشار در صفحه شما، به غیرفالورها پیشنهاد میشود. فقط بخاطر داشته باشید که این برنامه تضمین نمیکند که دنبالکنندگان شما در جایی مانند پیامهای مستقیم، تصادفا به ریلز جدید شما برخورد نکنند.
سازندگان ویدیو میتوانند پس از گذشت 24 ساعت بهسراغ ریلز خور رفته و از طریق بررسی کل بازدیدها، اشتراکگذاریها، لایکها و نظرات عملکرد محتوای جدید خود را بسنجند. باتوجه به اینکه این ریلزها به فالورهای شما نشان داده نمیشود، ممکن است برای دریافت بازخوردهای خوب نیاز به مدت زمان بیشتری داشته باشد؛ اما با اینحال میتواند برای کاربرانی که میخواهند محتواهای خود را در محیطی آرامتر آزمایش کنند، مناسب باشد.
بیشتر بخوانید:
منبع ]
ثبت دیدگاه
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *نظرات (0)
هیچ نظری ثبت نشده است.