logo logo

موضوع وبلاگ، اخبار و مجله نسل بعدی برای شما برای شروع به اشتراک گذاری داستان های خود از امروز!

اپلیکیشن و نرم افزار

فیسبوک عکس‌های شما را به اثر هنری تبدیل می‌کند، اما ممکن است با هزینه حریم خصوصی همراه باشد‌

خانه » فیسبوک عکس‌های شما را به اثر هنری تبدیل می‌کند، اما ممکن است با هزینه حریم خصوصی همراه باشد

avatar
Author

نویسنده


  • 2025-10-20

فیسبوک ابزار جدیدی ارائه کرده که عکس‌ها و ویدیوهای شما را اسکن می‌کند و با هوش مصنوعی کلاژ و ویرایش‌های جذاب می‌سازد.

قیمت روز گوشی های بازار ایرانقیمت روز گوشی های بازار ایران

به گزارش تکراتو و به نقل از phonearena، فیسبوک ویژگی جدیدی به کاربران خود در آمریکا و کانادا ارائه کرده که با هوش مصنوعی عکس‌ها و ویدیوهای شما را بررسی کرده و بهترین آن‌ها را انتخاب می‌کند تا کلاژ یا ویرایش‌های خلاقانه بسازد. این ابزار به صورت اختیاری است و برای استفاده باید فعال شود.

این ابزار فایل‌های شما را اسکن کرده، بهترین تصاویر و ویدیوها را به فضای ابری آپلود می‌کند و سپس با هوش مصنوعی، کلاژ و ویرایش‌هایی پیشنهاد می‌دهد.

فیسبوک گزینه‌هایی مانند کلاژ، خلاصه‌سازی، بازطراحی هوش مصنوعی یا تم‌هایی مثل تولد، فارغ‌التحصیلی و سفرها را ارائه می‌کند.

اگر این ویژگی را فعال کنید، هوش مصنوعی به‌صورت مداوم و پشت صحنه روی عکس‌ها و ویدیوهای شما کار می‌کند و پیشنهاداتی برای انتشار روی پروفایل ارائه می‌دهد. این ویرایش‌ها به صورت خصوصی هستند، مگر اینکه شما تصمیم بگیرید آن‌ها را به اشتراک بگذارید.

هنگامی که یکی از محتوای ساخته شده توسط هوش مصنوعی را به اشتراک بگذارید، دوستانتان آن را می‌بینند، اما نکته مهم این است که فیسبوک از این محتوا برای آموزش هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد.

متا اعلام کرده تصاویر موجود در گوشی شما برای آموزش هوش مصنوعی استفاده نمی‌شوند، مگر اینکه پیشنهادات را به اشتراک بگذارید یا از ابزارهای هوش مصنوعی متا برای ویرایش استفاده کنید.

برای کسانی که نمی‌خواهند تصاویرشان برای آموزش هوش مصنوعی استفاده شود، بهتر است این ویژگی را فعال نکنند. همچنین محدود کردن دسترسی فیسبوک به گالری گوشی، امنیت بیشتری فراهم می‌کند و می‌توان این تنظیمات را از بخش تنظیمات گوشی و قسمت فیسبوک انجام داد.

افرادی که نگران حریم خصوصی هستند ممکن است از رویکرد جدید متا راضی نباشند. به نظر می‌رسد متا با هدف بهبود متا ای‌آی و ارائه تعاملات هوش مصنوعی به کاربران، سیاست‌های حریم خصوصی خود را تسهیل کرده است.

گزارش‌ها نشان می‌دهد در آینده، متا قصد دارد با استفاده از مکالمات متنی و صوتی با هوش مصنوعی، محتوای شخصی‌سازی شده و تبلیغات هدفمند بیشتری ارائه دهد. این تغییرات در حال حاضر در آمریکا اجرا می‌شوند و ممکن است راهی برای غیرفعال کردن آن وجود نداشته باشد.

برای کاربرانی که حساسیت کمتری به حریم خصوصی دارند، این ویژگی می‌تواند تجربه جالب و سرگرم‌کننده‌ای باشد، زیرا متا امکان انتخاب فعال یا غیرفعال کردن این قابلیت را فراهم کرده است.

منبع


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک گذاری

لینک های مفید