logo logo

موضوع وبلاگ، اخبار و مجله نسل بعدی برای شما برای شروع به اشتراک گذاری داستان های خود از امروز!

اخبار کوتاه

سامسونگ یک جایزه دیگر برای رضایت مشتری در کره دریافت کرد‌

خانه » سامسونگ یک جایزه دیگر برای رضایت مشتری در کره دریافت کرد

avatar
Author

نویسنده


  • 2025-07-07

کمپانی سامسونگ برای دومین سال پیاپی، رتبه اول رضایت مشتریان در بخش لوازم خانگی کره جنوبی را از آن خود کرد.

قیمت روز گوشی های بازار ایرانقیمت روز گوشی های بازار ایران

به گزارش تکراتو و به نقل از sammobile، شرکت سامسونگ بار دیگر موفق شد در ارزیابی جدید رضایت مشتریان کره جنوبی، جایگاه نخست را در بخش لوازم خانگی به خود اختصاص دهد.

این رتبه مربوط به شاخص ملی رضایت مشتریان (NCSI) برای سال ۲۰۲۵ است و دومین سال متوالی است که سامسونگ در این رده‌بندی صدرنشین می‌شود.

به گفته سامسونگ، این ارزیابی بر اساس تجربه‌های واقعی مشتریان از محصولات و خدمات برندهای مختلف انجام می‌شود و شاخص‌هایی مانند میزان انتظار از خدمات، ارزش خدمات و کیفیت آن را در نظر می‌گیرد. در تمامی بخش‌های مهم ارزیابی از جمله کیفیت خدمات، نوآوری و حرفه‌ای بودن، سامسونگ بالاترین امتیازها را کسب کرده است.

سامسونگ در بیانیه خبری خود اعلام کرد که با کمک فناوری‌هایی مانند هوش مصنوعی و اجرای کمپین‌های مختلف، کیفیت خدمات خود را بهبود داده است.

این برند همچنین اعلام کرد که به منظور ارتقاء بیشتر خدمات، سیستمی طراحی کرده که طی آن بهترین مرکز خدمات مشتری و برترین مهندس خدمات در سطح کشور با عنوان‌های «مرکز خدمات برتر» و «استاد خدمات مشتری» معرفی و تقدیر می‌شوند.

منبع

دانلود آهنگ
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک گذاری