انیمیشن موفق KPop Demon Hunters در ماههای اخیر پس از انتشارش در نتفلیکس، توجه جهانی را به خود جلب کرده است. با این استقبال، فرصتهای زیادی برای مگی کانگ، خالق اثر و کریس اپلهانس، همکار کارگردانی او فراهم شده تا این جهان داستانی را گسترش دهند. با این حال، طرفداران نباید منتظر نسخه لایو اکشن این انیمیشن باشند.
مگی کانگ در مصاحبهای با BBC تاکید کرد:
بسیاری از عناصر لحن و کمدی این فیلم مخصوص انیمیشن است. تصور این شخصیتها در دنیای لایو اکشن برای من دشوار است و بیش از حد واقعگرا خواهد بود. به همین دلیل اصلاً برایم جواب نمیدهد.
کریس اپلهانس هم نظر مشابهی دارد و معتقد است محدودیتهای لایو اکشن مانع جادوی این داستان میشود. او گفت:
یکی از جذابیتهای انیمیشن این است که میتوان ویژگیهایی غیرممکن را در یک شخصیت جمع کرد؛ رومی همزمان میتواند شوخطبع باشد، آواز بخواند و ناگهان حرکات رزمی انجام دهد یا از آسمان سقوط کند. انیمیشن این امکان را فراهم میکند که هر چیزی را فراتر از واقعیت نشان بدهیم.
برخلاف روند فعلی هالیوود که استودیوهایی مثل دیزنی در تلاش برای ساخت نسخه لایو اکشن از آثار انیمیشنی خود هستند، کانگ و اپلهانس معتقدند که جادوی انیمیشن قابل تکرار در فیلمهای واقعی نیست و بسیاری از این پروژهها مجبور به استفاده سنگین از جلوههای ویژه میشوند تا به سطح تخیل انیمیشن نزدیک شوند.
در مورد آینده این فرنچایز و احتمال ساخت دنباله یا داستانهای بیشتر، کانگ گفت: «فعلاً چیزی رسمی برای اعلام وجود ندارد. قطعاً پتانسیلهای زیادی در این جهان و شخصیتها هست و اگر پروژهای در کار باشد، باید داستانی باشد که ارزش دنباله را داشته باشد و خودمان هم مشتاق تماشایش باشیم.»
با توجه به موفقیت KPop Demon Hunters و شانس بالای آن برای نامزدی اسکار در بخشهای بهترین انیمیشن و بهترین ترانه اصلی، این تصمیم سازندگان از اهمیت بیشتری برخوردار است. اپلهانس درباره احتمال موفقیت اسکار اظهار کرد: «ما تلاش کردیم کار متفاوتی انجام بدهیم که واقعاً سخت بود و به نتیجهاش افتخار میکنیم. اگر قرار باشد برای این تلاش جایزه بگیریم، فوقالعاده خواهد بود.»
کانگ هم اضافه کرد: «همین که مردم با این فیلم ارتباط برقرار کردند، فوقالعاده است. جایزهها عالیاند، اما از آنچه فیلم تاکنون به دست آورده، احساس غرور میکنیم و همین برای ما شبیه یک پیروزی است.»