logo logo

موضوع وبلاگ، اخبار و مجله نسل بعدی برای شما برای شروع به اشتراک گذاری داستان های خود از امروز!

کسب و کار

اکانت منیجرهای افراک چطور کمپین شما را برای افزایش بازدهی مدیریت می‌کنند‌

خانه » اکانت منیجرهای افراک چطور کمپین شما را برای افزایش بازدهی مدیریت می‌کنند

avatar
Author

نویسنده


  • 2025-08-27

کسب و کارها انتظار بیشترین بازدهی و نرخ تبدیل را از تبلیغات گوگل دارند؛ اما سوال اینجاست که چه باید کرد تا تبلیغات گوگل ادز بهترین عملکرد و کمترین هزینه را برای شما داشته باشند. شرکت افراک با ارائه اکانت مدیریت شده کمک می‌کند تا با پرداخت کمترین کارمزد، مدیریت بودجه و صرفه جویی در زمان بهترین نتیجه را از کمپین‌های ادز خود بگیرید. در این مقاله به شما می‌گوییم که کمپین منیجرهای افراک برای حداکثر بازدهی از کمپین‌های گوگل ادز شما چه اقداماتی را انجام می‌دهند.

قیمت روز گوشی های بازار ایرانقیمت روز گوشی های بازار ایران

مزایای مدیریت تبلیغات در گوگل با افراک

تجربه نشان داده که اگر بخواهید کمپین گوگل ادزتان را با آزمون و خطا و مدیریت خودتان انجام دهید. هزینه تبلیغات شما بدون هیچ بازدهی، بالا خواهد رفت. اما مدیریت اکانت گوگل ادز کمک می‌کند تا در قبال کارمزد کم، مدیریت کمپین خود را به یک متخصص بسپارید. این کار مزایای زیر را دارد:

ساخت و اجرای کمپین‌ها: افراک یک اکانت برای شما ایجاد کرده و بر اساس حوزه کاری‌تان اقدامات لازم یعنی هدف‌گذاری مخاطبان، انتخاب کلمات کلیدی و کیوردهای منفی (Negative Keywords)، افزایش ترافیک و آگاهی از برند را انجام می‌دهد.

بهینه سازی کمپین‌ها: اکانت منیجرهای حرفه‌ای افراک برای افزایش بازدهی تبلیغات، به طور مستمر اقدام به بهینه‌سازی کمپین می‌کنند.

ارائه گزارشات به صورت مستمر: اکانت منیجرهای افراک به صورت آنلاین در دسترس هستند و هر زمان که بخواهید گزارشاتی را به صورت هفتگی و روزانه درباره نتایج کمپین به شما می‌دهد.

تحلیل دقیق کسب و کار: افراک با بررسی حوزه کسب و کار شما و متناسب با آن استراتژی مناسب را پیاده سازی و با استفاده از کیوردهای بالقوه و هدف آن حوزه، مخاطب اصلی را تارگت می‌کند. این اقدام باعث می‌شود بودجه تبلیغات صرف کاربران با احتمال نرخ تبدیل بالا شود.

بهینه سازی بودجه تبلیغات: یکی از چالش‌های کسب و کارها در تبلیغات گوگل ادز، تعیین استراتژی مشخص برای تعیین بودجه برای افزایش بازگشت سرمایه و اتلاف کمتر هزینه است؛ اکانت منیجرهای افراک این کار را برای شما انجام می‌دهند.

امکان تشکیل جلسات ماهانه: افراک در صورت تمایل مشتری جلسات ماهانه‌ای برای بررسی اکانت توسط تیم را تشکیل می‌دهد.

اقدامات اکانت منیجرهای افراک برای بهترین نتیجه و عملکرد

با شروع تبلیغات در گوگل افراک در مدتی کوتاه خدمات شما در نتایج اول گوگل نمایش داده‌ می‌شوند. قبل از هر چیز مشاوران تخصصی به شما کمک می‌کنند تا نوع کمپین و بودجه مناسب‌تان را تعیین کنید. اما اکانت منیجرهای افراک با یک کارمزد حداقل خدمات زیر را برای شما انجام می‌دهند:

اکانت منیجرهای افراکاکانت منیجرهای افراک

اکانت منیجرهای افراک از لحظه خرید، ساخت و شارژ اکانت، برای هماهنگی بهتر با مشتری و ارتباط مستقیم با او، یک گروه واتساپی با مشتری و سرپرست ایجاد می‌کنند.
اکانت منیجر اطلاعات موردنیاز مانند آدرس صفحه فرود و کلمات کلیدی، تعداد روزهای تبلیغ را از مشتری دریافت کرده و در عرض 1 روز کمپین را راه‌اندازی می‌کند.
در زمان اجرای تبلیغ اگر کمپین نیاز به بهینه سازی داشته باشد، اکانت منیجر این کار را با اطلاع مشتری انجام می‌دهد؛ این مساله باعث می‌شود که مشتری در جریان همه چیز قرار بگیرد.
ممکن است مشتری بخواهد در تبلیغ خود تغییراتی بدهد، اکانت منیجر بررسی می‌کند و اگر تغییرات به نفع کمپین و بازدهی آن باشد، انجام می‌شود، در غیر این صورت مشتری را راهنمایی می‌کند که چرا این تغییر به ضرر تبلیغات او است.
اکانت منیجر اختصاصی شما، گزارش‌های موردنیاز مثل گزارش عملکرد تبلیغات و گزارش لوکر استدیو از آمار تبلیغ را برای مشتریان ارسال می‌کند.
یکی دیگر از اقدامات اکانت منیجرهای افراک، ساخت کمپین با بید استراتژی Maximazie Conversionاست؛ برای اینکه بیشترین نتیجه و بازدهی را از تبلیغات بگیرد.
ساخت کمپین‌های ریتارگتینگ در صورت صلاحدید اکانت منیجر بر اساس داده‌های ثبت شده در اکانت؛ با ایجاد کمپین‌های ریتارگتینگ احتمال ورود و خرید مشتریان بالاتر می‌رود.
امکان ساخت مخاطب یا Audience برای کمپین‌ها، تا تبلیغات تنها به مخاطبان از پیش تعریف شده نمایش داده شود.
اکانت منیجرها با اتصال گوگل آنالیتیکس به گوگل ادز میزان تاثیر تبلیغات در گوگل را در بالا بردن نرخ تبدیل بررسی می‌کنند.
با تنظیم کانورژن و Goal توسط تگ منیجر و آنالیتیکس، عملکرد تبلیغات شما را ارزیابی کرده و بررسی می‌کنند که کدام تبلیغات به نتایج موردنظر منجر می‌شوند.
مشاوره کلی درباره بهبود ux صفحه فرود یا لندینگ: اکانت منیجر افراک می‌تواند مشاوره‌هایی درباره چیدمان بهتر صفحه برای تبدیل بالاتر به شما بدهد.

اگر شما تجربه کار با گوگل ادز را ندارید پیشنهاد می‌کنم که برای جلوگیری از هدر رفتن هزینه‌ها، یک کارمزد حداقلی را بپردازید و صفر تا صد اجرا و مدیریت کمپین ‌های خود را به اکانت منیجرهای افراک بسپارید.

/

پایان رپورتاژ اگهی

منبع

دانلود آهنگ
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک گذاری

لینک های مفید