logo logo

موضوع وبلاگ، اخبار و مجله نسل بعدی برای شما برای شروع به اشتراک گذاری داستان های خود از امروز!

اپل

احتمالا اپل برای نامگذاری آیفون مقرون‌به‌صرفه‌اش از طرح نام‌گذاری محبوب سامسونگ استفاده کند‌

avatar
Author

نویسنده


  • 2024-12-31

[

«اپل از سامسونگ کپی می‌کند!» یا شاید «سامسونگ از اپل کپی می‌کند!» این بحث قدیمی است و همچنان ادامه دارد. در سال جاری، نمی‌توان انکار کرد که سامسونگ به‌طور مکرر به نوآوری‌های اپل توجه کرده است، اما این بار، به نظر می‌رسد نوبت اپل است که در این زمینه از سامسونگ الهام بگیرد. بر اساس یک گزارش تازه، شاید اپل آیفون مقرون‌به‌صرفه بعدی خود را با نام آیفون 16E روانه بازار کند.

پیش از بررسی نامگذاری این گوشی، تصاویری مفهومی توسط حساب کاربری @MajinBuOfficial به اشتراک گذاشته شده که شامل رندرهایی از قاب این دستگاه است. بر اساس این تصاویر، بسته دوربین ممکن است کمی متفاوت از آیفون SE 3 باشد. در حالی که آیفون SE 3 تنها یک دوربین در پشت خود داشت، در این رندرها فضای اضافه‌ای در قاب گوشی دیده می‌شود که احتمالا برای قرار دادن یک دوربین اضافی در نظر گرفته شده است.

راهنمای خرید تکراتوراهنمای خرید تکراتو

علاوه بر این، طبق برخی شایعه‌ها و گزارش androidheadlines احتمالا این گوشی به دکمه «اکشن» مجهز شود؛ دکمه‌ای که قبلا در مدل‌های گران‌قیمت‌تر آیفون دیده بودیم.

چرا نام آیفون 16E مهم است؟

در حالی که این اطلاعات هنوز در مراحل اولیه قرار دارد و باید با احتیاط به آن نگاه کرد، منبع مذکور ادعا کرده که اپل ممکن است این گوشی را آیفون 16FE… ببخشید، آیفون 16E بنامد.

نمی‌توان انکار کرد که چنین شیوه‌ای از نام‌گذاری را پیش‌تر در جای دیگری دیده‌ایم. به جای اینکه این گوشی به یک سری جداگانه تبدیل شود، ممکن است اپل آن را به‌عنوان نسخه مقرون‌به‌صرفه‌تر از سری اصلی خود معرفی کند. این شیوه مشابه رویکرد سامسونگ با سری گلکسی FE یا گوگل با سری پیکسل A است.

این موضوع به معنای اتهام «کپی‌برداری» از اندروید نیست، بلکه نشان‌ می‌دهد که اپل ممکن است دیدگاه جدیدی نسبت به گوشی‌های اقتصادی خود ارائه دهد. به جای اینکه کاربران احساس کنند در حال خرید یک آیفون ضعیف هستند، ممکن است این حس ایجاد شود که آن‌ها نسخه ضعیف‌تر یک آیفون قدرتمندتر را می‌خرند. این تغییر در طرز تفکر می‌تواند برای مصرف‌کننده جذاب‌تر باشد.

برای مثال، تصور کنید دو بنگاه املاک یک خانه مشابه را تبلیغ می‌کنند. یکی آن را «خانه بزرگ» و دیگری «عمارت کوچک» توصیف می‌کند. کدام عنوان جذاب‌تر به نظر می‌رسد؟ این همان تاثیر روان‌شناختی است که اپل می‌تواند با این نام‌گذاری ایجاد کند.

البته، این‌ها تنها حدس و گمان‌های اولیه هستند و هنوز مشخص نیست که اپل در نهایت از این نام استفاده خواهد کرد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

منبع ]


ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات (0)

هیچ نظری ثبت نشده است.


اشتراک گذاری