logo logo

موضوع وبلاگ، اخبار و مجله نسل بعدی برای شما برای شروع به اشتراک گذاری داستان های خود از امروز!

اخبار کوتاه

آگهی‌هایی به اندازه یک فیلم سینمایی؛ یوتیوب در برابر مسدودکننده‌های تبلیغات‌

خانه » آگهی‌هایی به اندازه یک فیلم سینمایی؛ یوتیوب در برابر مسدودکننده‌های تبلیغات

avatar
Author

نویسنده


  • 2025-01-25

[

آنطور که گزارش‌ها می‌گویند تبلیغات یوتیوب به موضوعی نگران‌کننده تبدیل شده است. طبق اعلام برخی از کاربران، زمان تبلیغات این برنامه ممکن است ساعت‌ها طول بکشد.

به گزارش androidheadlines، یوتیوب به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های ویدیویی جهان، همواره از تبلیغات به‌عنوان منبع درآمد اصلی خود استفاده می‌کند. اما اخیرا برخی کاربران گزارش داده‌اند که این تبلیغات غیرقابل رد به طرز غیرمعمولی طولانی شده‌اند؛ به‌طوری‌که زمان آن‌ها به اندازه یک فیلم سینمایی می‌رسد!

راهنمای خرید تکراتوراهنمای خرید تکراتو

آگهی‌هایی به طول یک فیلم سینمایی؟

کاربران شبکه اجتماعی ردیت تصاویری منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد برخی تبلیغات در یوتیوب حتی به دو ساعت یا بیشتر می‌رسد. برای مثال، یک کاربر تصویری از تبلیغی ۵۷ دقیقه‌ای به اشتراک گذاشته که امکان رد کردن آن وجود نداشت. در موردی دیگر، یک آگهی با مدت‌زمان ۲ ساعت و ۵۲ دقیقه گزارش شده است.

آگهی‌هایی به اندازه یک فیلم سینمایی؛ یوتیوب در برابر مسدودکننده‌های تبلیغاتآگهی‌هایی به اندازه یک فیلم سینمایی؛ یوتیوب در برابر مسدودکننده‌های تبلیغات

این مسئله باعث شده برخی افراد این پدیده را به عنوان یک باگ یا اختلال در سیستم تبلیغاتی یوتیوب تلقی کنند اما بررسی دقیق‌تر تصاویر نشان می‌دهد که در گوشه پایین سمت چپ صفحه، گزینه‌ای برای رد کردن تبلیغات وجود دارد که معمولا توسط مسدودکننده‌های تبلیغات (Ad Blockers) مخفی می‌شود.

آگهی‌هایی به اندازه یک فیلم سینمایی؛ یوتیوب در برابر مسدودکننده‌های تبلیغاتآگهی‌هایی به اندازه یک فیلم سینمایی؛ یوتیوب در برابر مسدودکننده‌های تبلیغات

به نظر می‌رسد این تبلیغات طولانی، واکنشی از سوی این برنامه به استفاده گسترده کاربران از مسدودکننده‌های تبلیغات باشد. طی سال‌های اخیر، این برنامه تلاش زیادی برای محدود کردن استفاده از این ابزارها کرده است. ممکن است نمایش آگهی‌های طولانی به‌عنوان روشی برای مقابله با این ابزارها طراحی شده باشد، هرچند که هنوز شواهد قطعی برای این ادعا وجود ندارد.

گوگل به این موضوع واکنش نشان داده و در بیانیه‌ای اعلام کرده است:

«تبلیغات منبع حیاتی درآمد برای تولیدکنندگان محتواست و به آن‌ها کمک می‌کند کسب‌وکار خود را گسترش دهند. استفاده از مسدودکننده‌های تبلیغات نقض شرایط استفاده از یوتیوب است. ما تلاش جهانی خود را برای تشویق کاربران به پذیرش تبلیغات یا استفاده از یوتیوب پریمیوم برای تجربه‌ای بدون تبلیغ آغاز کرده‌ایم.»

این بیانیه نه تنها ادعای کاربران را رد نکرده، بلکه بر موضع گوگل در برابر مسدودکننده‌های تبلیغات تاکید کرده است. با این حال، افزایش مداوم قیمت اشتراک یوتیوب پریمیوم نیز یکی از عوامل نارضایتی کاربران به شمار می‌رود.

یبشتر بخوانید:

منبع ]

دانلود آهنگ
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک گذاری

لینک های مفید