گروه اسنپ، با بیش از ۱ میلیون سفارش در ۱ روز، رکورد تاریخ تجارت الکترونیک ایران را شکست
خانه »
سوپراپ اسنپ در روز جمعه، ۷ آذر، با ثبت بیش از ۱ میلیون سفارش خردهفروشی آنلاین در ۱ روز، بزرگترین رکورد خردهفروشی آنلاین ایران را رقم زد و جایگاه خود را بهعنوان رهبر بازار تجارت الکترونیک کشور تثبیت کرد.


در این بازه سرویسهای اسنپپی، اسنپشاپ و اسنپمارکت رکوردهای تازهای در حجم سفارشها و تراکنشها ثبت کردند. در بازه ۱۰ روزه حراج بزرگ در این سرویسها در مجموع ۴ میلیون و ۲۸۰ هزار سفارش به ثبت رسید.
پیشتازی اسنپپی در تجارت الکترونیک ایران
اسنپپی در کمپین «جمعه پُرتخفیف» تنها در ۷ آذر با ثبت ۶۵۰ هزار سفارش چهار قسطه جایگاه خود را به عنوان بزرگترین پلتفرم خرید و فروش آنلاین ایران تثبیت کرد.
در طول بازه ۱۰ روزه کمپین، اسنپپی در مجموع نزدیک به ۲ میلیون سفارش اقساطی ثبت کرد؛ رکوردی که بالاترین حجم تراکنش اقساطی در کشور محسوب میشود.
روزهای بیسابقه برای اسنپشاپ در بزرگترین حراج سال
اسنپشاپ نیز در کمپین «حراجمعه» در ۷ آذر بیش از ۱۴۵ هزار سفارش داشت و کاربران در این روز نزدیک به ۴۰۰ هزار قلم کالا از این سرویس خریداری کردند.
در طول بازه ۱۰ روزه کمپین، اسنپشاپ در مجموع با ثبت ۵۱۰ هزار سفارش و پردازش ۱ میلیون و ۳۳۰ هزار قلم کالا از فروشندگان سراسر کشور به رکورد بیسابقهای دست پیدا کرد.
حضور قدرتمند اسنپمارکت در بزرگترین حراج سال
همچنین، اسنپمارکت در کمپین «بیشترین تخفیف سال» در روزهای پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ آذر)، با خلق رکوردی تاریخی، ۴۵۰ هزار سفارش شامل ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار قلم کالای مصرفی را با موفقیت به مشتریان تحویل داد.
در طول بازه ۱۰ روزه کمپین، اسنپمارکت در مجموع بیش از ۱ میلیون و ۷۷۰ هزار سفارش اکسپرس، هایپر و فروشگاههای زنجیرهای اسمارت را با موفقیت به دست کاربران رساند.