logo logo

موضوع وبلاگ، اخبار و مجله نسل بعدی برای شما برای شروع به اشتراک گذاری داستان های خود از امروز!

اخبار کوتاه

سامسونگ و ترکیش ایرلاینز برای پیگیری هوشمند چمدان‌های گم‌شده همکاری می‌کنند‌

خانه » سامسونگ و ترکیش ایرلاینز برای پیگیری هوشمند چمدان‌های گم‌شده همکاری می‌کنند

avatar
Author

نویسنده


  • 2025-12-01

سامسونگ با همکاری ترکیش ایرلاینز امکان ردیابی آسان چمدان‌های گم‌شده را از طریق گلکسی اسمارت تگ و سرویس سامسونگ فایند فراهم کرده است.

قیمت روز گوشی های بازار ایرانقیمت روز گوشی های بازار ایران

به گزارش تکراتو و به نقل از sammobile، سامسونگ اعلام کرده که با ترکیش ایرلاینز وارد همکاری شده تا مسافران بتوانند چمدان‌های گم‌شده یا تأخیردار خود را راحت‌تر پیدا کنند.

این قابلیت با استفاده از سرویس سامسونگ فایند و ردیاب گلکسی اسمارت تگ امکان‌پذیر شده است. اکنون کاربران می‌توانند لینک ردیابی موقعیت را به‌طور مستقیم با خطوط هوایی به اشتراک بگذارند.

اختلاف داخلی تازه میان بخش موبایل و بخش حافظه سامسونگ خبرساز شد

سامسونگ و ترکیش ایرلاینز سرویس جدیدی به نام Smart Tagged Baggage Service راه‌اندازی کرده‌اند که به مسافران این شرکت اجازه می‌دهد با کمک گلکسی اسمارت تگ و سرویس SmartThings Find چمدان‌های گم‌شده را سریع‌تر پیدا کنند.

این ردیاب از بلوتوث کم‌مصرف، اولترا وایدبند و شبکه‌ای شامل 700 میلیون دستگاه گلکسی استفاده می‌کند تا گوشی، تبلت، ساعت هوشمند، گلکسی بادز و اسمارت تگ‌ها را شناسایی و موقعیت‌یابی کند.

شایعه شده است که گلکسی زد تری فولد سامسونگ از همتای هواوی ارزان‌تر خواهد بود

بخش خدمات ترکیش ایرلاینز می‌تواند زمانی که مسافر لینک ردیابی را از طریق اپلیکیشن سامسونگ فایند ارسال می‌کند، چمدان مجهز به اسمارت تگ را پیدا و بازیابی کند.

کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از گزینه Change Device Image تصویر واقعی چمدان خود را بارگذاری کنند تا کارکنان خطوط هوایی راحت‌تر آن را شناسایی کنند.

سنسور 200 مگاپیکسلی سونی در مقایسه با سامسونگ چگونه است؟

سامسونگ قصد دارد این برنامه را گسترش دهد و با دیگر خطوط هوایی جهان نیز همکاری کند تا تجربه کاربران گلکسی را بهبود دهد.

ترکیش ایرلاینز نیز اعلام کرده که قصد دارد از SmartThings در بخش‌های دیگری غیر از مدیریت چمدان استفاده کند و یک همکاری بلندمدت با سامسونگ برای ارتقای تجربه مسافران از طریق هوش مصنوعی و راه‌حل‌های نرم‌افزاری ایجاد کند.

منبع


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک گذاری

لینک های مفید