logo logo

موضوع وبلاگ، اخبار و مجله نسل بعدی برای شما برای شروع به اشتراک گذاری داستان های خود از امروز!

اخبار کوتاه

جایزه خدمات پس از فروش برتر لوازم خانگی به سامسونگ رسید‌

خانه » جایزه خدمات پس از فروش برتر لوازم خانگی به سامسونگ رسید

avatar
Author

نویسنده


  • 2025-07-03

سامسونگ به خاطر ارائه خدمات پس از فروش باکیفیت در بخش لوازم خانگی، جایزه اول موسسه مطالعات سیاست صنعتی کره جنوبی را دریافت کرد.

قیمت روز گوشی های بازار ایرانقیمت روز گوشی های بازار ایران

به گزارش تکراتو و به نقل از sammobile، سامسونگ نه تنها یکی از برندهای پیشرو در تولید لوازم خانگی باکیفیت است، بلکه به دلیل خدمات پس از فروش قوی نیز شهرت دارد. این موضوع با دریافت جایزه جدید در حوزه خدمات، بار دیگر تأیید شد.

در مراسم جوایز ملی خدمات ۲۰۲۵ که روز ۲۶ ژوئن در کره جنوبی برگزار شد، موسسه مطالعات سیاست صنعتی، سامسونگ الکترونیکس را به عنوان برترین برند در بخش کیفیت خدمات لوازم خانگی معرفی کرد.

سامسونگ اعلام کرده است که این موفقیت نتیجه اجرای یک سیستم خدماتی سه‌مرحله‌ای است. این سه مرحله شامل بررسی اولیه وضعیت دستگاه‌ها، خدمات پس از فروش سازمان‌یافته، و رسیدگی به نیازهای خاص هر مشتری است.

سامسونگ یادآور شد که از سال ۲۰۰۰، به عنوان اولین شرکت در کره جنوبی، امکان تشخیص از راه دور مشکلات محصولات IT را فراهم کرده است. این سیستم اجازه می‌داد تا کارشناسان بدون نیاز به مراجعه حضوری، مشکل دستگاه را شناسایی کنند.

همچنین این شرکت اخیراً سرویس اطلاع‌رسانی هوشمند به نام AI Pre-Care را راه‌اندازی کرده که در برخی دستگاه‌ها فعال است و در صورت بروز مشکل، از طریق گوشی هوشمند به کاربر هشدار می‌دهد.

سامسونگ همچنین مراکز Weekend Care را راه‌اندازی کرده که در روزهای تعطیل و آخر هفته، خدمات اضطراری برای تعمیر گوشی‌های هوشمند ارائه می‌دهند.

این شرکت همچنین تعداد مراکز تخصصی تعمیر صفحه‌نمایش در کره جنوبی را افزایش داده است. این مراکز مخصوص دستگاه‌های تاشو هستند و تمرکز آن‌ها بر تعمیر پنل‌ها با کمترین هزینه و بدون نیاز به تعویض کامل است.

منبع

دانلود آهنگ
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک گذاری